La solución proactiva y digital-first de experiencia del cliente líder en el mundo.

Explora los productos de Modern Care

Comunidad de autoservicio

Construye y gestiona una comunidad online integrada a tu estrategia de atención

Responde más rápido con una atención personalizada y basada en datos

IA conversacional y bots

Reduce costos al automatizar consultas con bots e IA conversacionales

Inteligencia del centro de contacto

Datos e insights basados en IA que promueven una atención al cliente proactiva

Automatización del centro de contacto

Automatiza workflows y procesos e impulsa más resoluciones al 1er contacto

Asistencia para agentes

Analiza conversaciones al instante y obtén predicciones, sugerencias y alertas

Base de conocimiento

Facilita a los agentes y clientes el acceso a las respuestas que necesitan

Toma decisiones en función de las investigaciones proactivas impulsadas por IA. Estas se basan en el conjunto más completo de datos de la experiencia del cliente.

Explora los productos de Modern Research

Insights sobre la voz del cliente en tiempo real en canales digitales y tradicionales

Insights y Benchmarking Competitivos

Analiza el rendimiento de tu contenido vs. otras marcas y la competencia.

Insights con IA de reseñas y redes sociales: Sentimientos de los clientes con tus productos

Análisis en tiempo real de las experiencias de marca, basado en ubicaciones

Inteligencia visual en tiempo real que impulsa conexiones significativas en el ámbito digital

Conecta historias en las redes y las noticias y mide tu earned media

Ponte en marcha con una prueba de monitoreo social y digital, gratis por 30 días. No necesitas tarjeta de crédito.

Construye y protege la reputación de tu marca. Toma medidas en cada punto del ciclo de vida de marketing.

Explora los productos de Modern Marketing & Advertising

Planificación de Campañas y Content Marketing

Con insights basados en IA: gestiona el riesgo de marca y aumenta el ROI

Visualiza el rendimiento de tus campañas en 30+ canales y datos de terceros

Fomenta, mide y optimiza la promoción de la marca por parte de tus empleados en las redes sociales

Aumenta tu ROAS y la colaboración, reduce riesgos y unifica los informes

Todos los productos
31 productos. 4 suites de productos sólidos. Todo esto en la única plataforma unificada de CXM.

Atención al cliente

Mejora la experiencia de atención al cliente en más de 30 canales digitales

Centro de ayuda

30+ canales de análisis, predicción y sugerencias con IA en un solo lugar

Atención unificada

Gestiona la atención al cliente en más de 30 canales digitales desde una sola plataforma impulsada por IA

Automatización de redes sociales

Planifica, gestiona y mide el contenido de la marca en más de 30 canales desde una sola plataforma

Comunidades Online

Ayuda a los clientes a aprender de otros y reduce la carga de los agentes

Conjuntos de aplicaciones para medios y redes sociales

Consolida todas tus necesidades de redes sociales en la única Social Suite unificada

Aumenta tu ROAS y la colaboración, reduce riesgos y unifica los informes

CXM unificada
Nuestra historia
Carta del fundador
Empleos
Cultura y talento
Relaciones con los inversores
Iniciar sesión

Merkle and Sprinklr Expand Partnership

Helping the world’s largest brands create unified digital customer experiences

THE NETHERLANDS, 14th June, 2021: Merkle, a leading, data-driven, technology-enabled performance marketing agency is expanding its partnership with Sprinklr by offering support to clients in the Netherlands. Sprinklr is the world’s leading unified customer experience management (Unified-CXM) platform.

Together, Merkle and Sprinklr will combine world-class customer experience management (CXM) talent and category-defining technology to help organizations develop breakthrough digital marketing, advertising and service experience strategies. Owned, earned and paid media can now be managed together on one Sprinklr platform.

Merkle has a long history of managing modern channels like social media for leading clients. Merkle’s services include the implementation of Sprinklr technology, digital business transformation consulting, and day-to-day support for Sprinklr’s clients via managed services. Therefore, Merkle specializes in helping brands use Sprinklr to deliver unique, personalized customer experiences across digital channels.

Sprinklr is a strong addition to Merkle’s expanding ecosystem of partners, which includes Adobe, Google, Salesforce, Selligent and Pega. In addition to being the Unified-CXM platform of choice for more than 50% of the Fortune 100, Sprinklr is a Leader in analyst reports such as the Forrester Wave, Sales Social Engagement Solutions (Q1 2021), a Leader in the 2021 Gartner Magic Quadrant for Content Marketing Platforms, and the only Leader in Forrester’s Social Suites report.

Comments on the news:

“We strongly believe that partnering with Sprinklr will help our clients offer better experiences to their customers. It’s extremely important for us to keep developing our Customer Experience Management (CXM) services and proposition by connecting with the best partners in the market. And we see that it’s working for our clients,” said Stijn Statz, Commerce Director of CX at Merkle.

“We see Sprinklr closing a strategic gap in the market where there is not only clear demand but also close alignment to Merkle’s core competencies of combining data and CXM,” said Bobby Hollingsworth, CCO Merkle Northern Europe.

“Today’s customers expect to be listened to, understood, and engaged with on the channel of their choice, in a human way. We’re very excited to expand our partnership with Merkle to help brands with managing these complex customer experience needs. Together, we’re helping brands improve digital customer experiences by combining Merkle’s media and social planning with our Unified-CXM platform,” said Doug Balut, Senior Vice President of Global Alliances at Sprinklr.

About Merkle
Merkle, part of dentsu, is a leading data-driven customer experience management (CXM) company that specializes in the delivery of unique, personalized customer experiences across platforms and devices. For more than 30 years, Fortune 1000 companies and leading nonprofit organizations have partnered with Merkle to maximize the value of their customer portfolios. The company’s heritage in data, technology, and analytics forms the foundation for its unmatched skills in understanding consumer insights that drive hyper-personalized marketing strategies. Its combined strengths in performance media, customer experience, customer relationship management, loyalty, and enterprise marketing technology drive improved marketing results and competitive advantage. With 12,000+ employees, Merkle is headquartered in Columbia, Maryland, with 50+ additional offices throughout the Americas, EMEA, and APAC. In the Netherlands, Merkle has over 280 employees and offices in Rotterdam and Amsterdam.For more information visit www.merkleinc.com or www.merkle.nl

Sprinklr is the world’s leading unified customer experience management (Unified-CXM) platform. We help companies deliver a more unified and human experience to every customer, every time, at once-impossible scale. Headquartered in New York City with approximately 2,500 employees globally, Sprinklr works with more than 1,100 of the world’s most valuable enterprises — global brands like Microsoft, P&G, and Samsung and more than 50% of the Fortune 100. Visit us at sprinklr.com or chat with us at @sprinklr.

Productos

Modern CareModern ResearchModern Marketing & AdvertisingSocial Engagement & SalesPlataformaExperiencia educativaCitizen ExperienceIA de Sprinklr Sandbox de SprinklrPortal para desarrolladores