La solución proactiva y digital-first de experiencia del cliente líder en el mundo.

Explora los productos de Modern Care

Comunidad de autoservicio

Construye y gestiona una comunidad online integrada a tu estrategia de atención

Responde más rápido con una atención personalizada y basada en datos

IA conversacional y bots

Reduce costos al automatizar consultas con bots e IA conversacionales

Inteligencia del centro de contacto

Datos e insights basados en IA que promueven una atención al cliente proactiva

Automatización del centro de contacto

Automatiza workflows y procesos e impulsa más resoluciones al 1er contacto

Asistencia para agentes

Analiza conversaciones al instante y obtén predicciones, sugerencias y alertas

Base de conocimiento

Facilita a los agentes y clientes el acceso a las respuestas que necesitan

Toma decisiones en función de las investigaciones proactivas impulsadas por IA. Estas se basan en el conjunto más completo de datos de la experiencia del cliente.

Explora los productos de Modern Research

Insights sobre la voz del cliente en tiempo real en canales digitales y tradicionales

Insights y Benchmarking Competitivos

Analiza el rendimiento de tu contenido vs. otras marcas y la competencia.

Insights con IA de reseñas y redes sociales: Sentimientos de los clientes con tus productos

Análisis en tiempo real de las experiencias de marca, basado en ubicaciones

Inteligencia visual en tiempo real que impulsa conexiones significativas en el ámbito digital

Conecta historias en las redes y las noticias y mide tu earned media

Ponte en marcha con una prueba de monitoreo social y digital, gratis por 30 días. No necesitas tarjeta de crédito.

Construye y protege la reputación de tu marca. Toma medidas en cada punto del ciclo de vida de marketing.

Explora los productos de Modern Marketing & Advertising

Planificación de Campañas y Content Marketing

Con insights basados en IA: gestiona el riesgo de marca y aumenta el ROI

Visualiza el rendimiento de tus campañas en 30+ canales y datos de terceros

Fomenta, mide y optimiza la promoción de la marca por parte de tus empleados en las redes sociales

Aumenta tu ROAS y la colaboración, reduce riesgos y unifica los informes

Todos los productos
31 productos. 4 suites de productos sólidos. Todo esto en la única plataforma unificada de CXM.

Atención al cliente

Mejora la experiencia de atención al cliente en más de 30 canales digitales

Centro de ayuda

30+ canales de análisis, predicción y sugerencias con IA en un solo lugar

Atención unificada

Gestiona la atención al cliente en más de 30 canales digitales desde una sola plataforma impulsada por IA

Automatización de redes sociales

Planifica, gestiona y mide el contenido de la marca en más de 30 canales desde una sola plataforma

Comunidades Online

Ayuda a los clientes a aprender de otros y reduce la carga de los agentes

Conjuntos de aplicaciones para medios y redes sociales

Consolida todas tus necesidades de redes sociales en la única Social Suite unificada

Aumenta tu ROAS y la colaboración, reduce riesgos y unifica los informes

CXM unificada
Nuestra historia
Carta del fundador
Empleos
Cultura y talento
Relaciones con los inversores
Iniciar sesión

Sprinklr Hires First Chief Revenue Officer to Expand Global Growth

Luca Lazzaron joins Sprinklr as CRO, bringing 20+ years of enterprise software leadership to oversee global sales and solutions consultants

New York, NY – November 20, 2017Sprinklr, built from the ground up to help enterprises communicate across social channels and collaborate across internal silos as the first unified customer experience management platform, today announced the appointment of Luca Lazzaron as Chief Revenue Officer. Lazzaron’s extensive experience leading enterprise sales at high-growth software companies will support Sprinklr’s mission to define and lead the CXM industry with a new class of enterprise software purpose-built for today’s social world.

Lazzaron, Sprinklr’s first CRO, excels at guiding enterprise technology companies through major transitions including IPOs and rapid growth, and brings with him a range of experience, from advising startups to developing operational management at Fortune 500 corporations. He joins Sprinklr with more than 20 years of experience driving global sales and customer success at leading software companies such as BMC Software, Cisco, and BladeLogic.

In his capacity as CRO, Lazzaron will oversee Sprinklr’s Sales, Solutions Consultants, and Sales Enablement teams. He will focus on hiring and developing the best people in the market and, drawing from experience executing similar programs at category-leading companies, will focus on rallying the entire organization on a shared sales process and go-to-market playbook.

Through the first three quarters of 2017, Sprinklr unveiled the first customer experience management platform purpose-built for social, grew to 1,500+ employees in 20 global offices, signed the largest deal in the company’s history, and added John Chambers as a board member. With Lazzaron, Sprinklr is positioned to further accelerate its growth and define a new class of enterprise software.

Comments on the News:

“I’ve known Ragy and followed Sprinklr’s rapid success for years. As one of the fastest growing enterprise software companies in history, one thing has always been clear: Sprinklr thrives on a growth mindset,” said Luca Lazzaron, CRO, Sprinklr. “I’m thrilled to join a team that’s unapologetic about its aspiration to pioneer a new category of enterprise software with social as the foundation for customer experience management, and eager to build the best sales organization and ecosystem in the industry.”

“Every large enterprise needs a technology platform that allows employees to collaborate across silos to connect to customers across channels. CEOs and CMOs are realizing this is the single most strategic investment they can make to stay relevant in a social world that’s more connected than ever before,” said Ragy Thomas, CEO and Founder, Sprinklr. “We’re thrilled to have an experienced sales leader like Luca, someone who brings execution excellence and a proven playbook, to help us scale that vision around the world.”

Sprinklr is the first unified customer experience management platform for the enterprise. We help the world’s largest brands reach, engage, and listen to their customers on Facebook, Twitter, and 23+ other social channels for the purposes of marketing, advertising, research, care, and commerce. Sprinklr does all of that on one unified platform, which integrates with legacy systems and allows siloed teams to collaborate to deliver a seamless experience to every one of their customers across any channel — at scale. Headquartered in New York City with 1,500 employees in 20 offices, Sprinklr works with 1,200+ global companies including Nike, McDonald’s, Microsoft, P&G, Samsung, more than 50% of the Fortune 50, and nine out of ten of the world’s most valuable brands. Our partners include SAP, IBM, Microsoft, and many others across the CXM ecosystem. For more information, visit sprinklr.com or chat with us at @sprinklr.

PR@sprinklr.com

Productos

Modern CareModern ResearchModern Marketing & AdvertisingSocial Engagement & SalesPlataformaExperiencia educativaCitizen ExperienceIA de Sprinklr Sandbox de SprinklrPortal para desarrolladores