La solución proactiva y digital-first de experiencia del cliente líder en el mundo.

Explora los productos de Modern Care

Atención unificada

Gestiona la atención al cliente en más de 30 canales digitales desde una sola plataforma impulsada por IA

Comunidad de autoservicio

Construye y gestiona una comunidad online integrada a tu estrategia de atención

Responde más rápido con una atención personalizada y basada en datos

IA conversacional y bots

Reduce costos al automatizar consultas con bots e IA conversacionales

Inteligencia del centro de contacto

Datos e insights basados en IA que promueven una atención al cliente proactiva

Automatización del centro de contacto

Automatiza workflows y procesos e impulsa más resoluciones al 1er contacto

Asistencia para agentes

Analiza conversaciones al instante y obtén predicciones, sugerencias y alertas

Base de conocimiento

Facilita a los agentes y clientes el acceso a las respuestas que necesitan

Toma decisiones en función de las investigaciones proactivas impulsadas por IA. Estas se basan en el conjunto más completo de datos de la experiencia del cliente.

Explora los productos de Modern Research

Insights sobre la voz del cliente en tiempo real en canales digitales y tradicionales

Insights y Benchmarking Competitivos

Analiza el rendimiento de tu contenido vs. otras marcas y la competencia.

Insights con IA de reseñas y redes sociales: Sentimientos de los clientes con tus productos

Análisis en tiempo real de las experiencias de marca, basado en ubicaciones

Inteligencia visual en tiempo real que impulsa conexiones significativas en el ámbito digital

Conecta historias en las redes y las noticias y mide tu earned media

Ponte en marcha con una prueba de monitoreo social y digital, gratis por 30 días. No necesitas tarjeta de crédito.

Construye y protege la reputación de tu marca. Toma medidas en cada punto del ciclo de vida de marketing.

Explora los productos de Modern Marketing & Advertising

Planificación de Campañas y Content Marketing

Con insights basados en IA: gestiona el riesgo de marca y aumenta el ROI

Visualiza el rendimiento de tus campañas en 30+ canales y datos de terceros

Fomenta, mide y optimiza la promoción de la marca por parte de tus empleados en las redes sociales

Aumenta tu ROAS y la colaboración, reduce riesgos y unifica los informes

Todos los productos
31 productos. 4 suites de productos sólidos. Todo esto en la única plataforma unificada de CXM.

Atención al cliente

Mejora la experiencia de atención al cliente en más de 30 canales digitales

Centro de ayuda

30+ canales de análisis, predicción y sugerencias con IA en un solo lugar

Planificación de Campañas y Content Marketing

Con insights basados en IA: gestiona el riesgo de marca y aumenta el ROI

Automatización de redes sociales

Planifica, gestiona y mide el contenido de la marca en más de 30 canales desde una sola plataforma

Comunidades Online

Ayuda a los clientes a aprender de otros y reduce la carga de los agentes

Conjuntos de aplicaciones para medios y redes sociales

Consolida todas tus necesidades de redes sociales en la única Social Suite unificada

Aumenta tu ROAS y la colaboración, reduce riesgos y unifica los informes

CXM unificada
Nuestra historia
Carta del fundador
Empleos
Cultura y talento
Relaciones con los inversores
Iniciar sesión

Sprinklr Partners with Twitter for Republican and Democratic National Conventions

Sprinklr Social Display provides on-site, real-time Twitter data visualization for convention attendees and press to extract insights and news

.wp-video { margin-left auto; margin-right: auto; }

/wp-content/uploads/2016/07/lJ-7edWnSW7VQV-k-1.m4v

NEW YORK, NY AND SAN FRANCISCO, CA – July 21, 2016 — Sprinklr, the world’s most complete enterprise social technology, today announced that it is partnering with Twitter to power data visualizations at the 2016 Republican and Democratic National Conventions, taking place July 18-21 in Cleveland, OH and July 25-28 in Philadelphia, PA, respectively.

Coming on the heels of one of the most historic and publicized campaigns in recent memory — with the country’s first female candidate from a major political party and digital advertising surpassing $1 billion for the first time — each convention is expected to generate more than 100 million Twitter mentions. Sprinklr’s Social Display technology powers large, immersive visualizations of Twitter data and conversations for more than 100,000 attendees to help them glean insights from key trends, discover stories, and learn about relevant moments at each event.

“Twitter has become one of the most effective, impactful ways for candidates to engage with voters this election cycle,” said Sean Evins, Partner Manager, Government & Politics at Twitter. “Each convention is serving as grounds for meaningful political debate and decision-making. Engaging data visualizations from Sprinklr are capturing the pulse of conversation at each event, and curating moments and stories that enhance attendees’ on-site experiences.”

“Through this partnership, Twitter and Sprinklr are able to align conversations and decisions from the conventions with broader trends, and tell stories through that data in a visually stunning, digestible way,” said Justin Garrity, Area Vice President for Display and Command Center at Sprinklr. “In the age of connected, empowered citizens, it’s more critical than ever for governments and elected officials to communicate with citizens in a transparent way. Twitter provides a reliable and important forum for that flow of information.”

This partnership will bring important, online conversations and moments from each convention to life, and will serve as an on-site resource for members of the press at each event. Twitter works in close partnership with each political party to enhance their ability to connect with voters. Neither Sprinklr or Twitter is affiliated with any political party.

Sprinklr Social Display enables brands to amplify events, corporate spaces, and audience content as beautiful visualizations across web, mobile, and large screen displays. Giving brands greater creativity and scale in the execution of visual experiences online and offline, clients using the technology include world-renowned brands like Michael Kors, Time, L.A. Kings, and Cleveland Cavaliers. Social Display utilizes technology from leading social visualization platform, Postano, which Sprinklr acquired in April. For more information, click here.

Sprinklr provides the most complete enterprise social technology in the world, designed to help large companies collaborate across their entire organization to create intuitive, superior customer experiences across every social channel. The company is revolutionizing customer engagement in 150+ countries for more than 1,200 brands, including Nike, McDonald’s, Microsoft, P&G, Samsung, more than 50% of the Fortune 50, and nine out of ten of the world’s most valuable global brands. Called “the most powerful technology in the market,” Sprinklr powers more than four billion social connections to help the enterprise reorient its business around the customer in the age of digital transformation. Headquartered in New York City with more than 1,200 employees globally, Sprinklr works with a powerful group of partners that includes Deloitte Digital, SAP, IBM, and Microsoft. For more information, visit sprinklr.com or chat with us at @sprinklr.

Julia Bass, Sprinklr

(917) 445-3423)

pr@sprinklr.com

Productos